pondělí 8. srpna 2011

Po dovolené...

Dovolená u moře neuvěřitelně rychle utekla a mě čeká pomalý návrat do reality. Pomalý proto, že mám ještě tento týden dovolenou abych dohnala všechnu práci na zahradě a zpracovala úrodu. Počasí zatím pobytu na zahrádce nepřeje, ale na zavařování jsem si nemohla přát lepší...
Tak jenom jako ohlédnutí pár fotek ze slunné Istrie a potom už hurá do práce :)))








Doufám, že se k nám léto co nejdřív vrátí a užijeme si ještě spoustu dnů plných sluníčka :)))

6 komentářů:

  1. Vlasti, krásné fotky! Motovun přes levaduli, nádhera! Fotili jsme na stejném parkovišti :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, z Motovunu jsem byla nadšená, moc ti děkuju za výborný tip na výlet, levandule na vyhlídce už byla sice odkvetlá, ale k focení posloužila dobře :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasti, ani nevíš, jakou mám radost! Je to moc příjemný pocit.
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí jste měli krásné, týden byl asi hodně krátký, co? Dneska nás ale konečně probudilo sluníčko, tak se třeba ještě trošku ohřejeme.

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, sluníčko sice dneska svítí, ale ze strnišť fouká severák :(

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka zdraví Vlastu a vzkazuje: neboj za chvilku budou vánoce a než se naděješ pojedeš k moři zas. A jak vše zařídit? Šetři penízky kup zájezd á jedéééššš

    OdpovědětVymazat