úterý 13. listopadu 2012

Věnečky z vytlačovaného perníku

Moje drobné vánoční ozdůbky z dekorativního tlačeného perníku už asi znáte. Loni jsem si pořídila formu na vánoční dekoraci ve tvaru věnečku z cesmíny se svíčkou a o minulém víkendu jsem jich několik pekla na přání pro jednu paní. Těsta jsem zadělala víc aby zbylo pár věnečků i do obchůdku a takhle moje některá dílka dopadla.










Na těchto větších pernících se mi moc líbí jak pečením mění barvu, záleží i na tom ve které části trouby jsou i jak se na nich zapeče glazura, proto je každý věneček svým zabarvením originální.

8 komentářů:

  1. Věnečky jsou parádní!!!Úplně cítím tu vůni.....

    OdpovědětVymazat
  2. Originální a krásný. Máš moc pěknou formu. Tyhle tradiční dekorace jsou stejně ze všech nejkrásnější. Kam se na ně hrabou ty umělý cingrlata. Navíc ještě perníčky překrásně voní. Začínám se těšit na Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady takové parády, takových dobrot! je to fakt krása, Vlasti!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věnečky vypadají parádně a asi nádherně voní! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, věnečky opravdu překrásně voní, já dávám do těsta hodně koření, jednak kvůli barvě, protože se mi tahle tmavá líbí ale hlavně pro tu úžasnou vůni.

    OdpovědětVymazat