pátek 22. března 2013

Tiramisu

Receptů na domácí tiramisu jsou všude spousty a já ho dělám takhle.



Ušlehám dvě šlehačky a dva ztužovače, do skoro ušlehané šlehačky přidám 400g domácí lučiny, kterou jsem si udělala den předem a cukr podle chuti.
Dortovou formu vyložím potravinářskou fólií a na dno naskládám kulaté piškoty namočené v silné oslazené kávě s trochou rumu. Na piškoty namažu polovinu šlehačkové hmoty, naskládám další vrstvu piškotů namočených v kávě na to zbytek šlehačkové hmoty a zase piškoty. Poslední vrstvu piškotů do šlehačky pěkně zamáčknu, zakryji fólií a dám přes noc odležet do ledničky. Druhý den posypeme grankem a podáváme.

4 komentáře:

  1. Zkusím jednou podle tebe-Tiramisu miluji a dětičky také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, dřív jsem dělávala tiramisu z pomazánkového másla, ale připadalo mi slané tohle z jogurtové lučiny je mnohem lepší akorát je potřeba nechat jogurty pořádně vykapat případně ještě trochu syrovátky vymačkat :)

      Vymazat
  2. Tiramisu dělávám, ael s lučinou jsem zatím nezkoušela, jistě je moc dobré!

    OdpovědětVymazat
  3. Budu dělat v pátek.Vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat